Hello Albert,

Tuesday, June 27, 2006, 12:01:41 PM, you wrote:

AF> HOla, estic barrinant fer-me client d'aquesta entitat... el fet
AF> que tot sigui "electronic" em fa venir recança, he comprat molt
AF> per la xarxa, peró no m'hi jugat quantitats massa importants...
AF> Malgrat aixó les condicions d'operativitat, comisions, interesos i
AF> demès son molt millors comparades amb les oficines "tradicionals"
AF> Us donen confiança? en teniu experiència?

AF> Una salutació,

AF> Albert F.
AF> Que no vol acabar com els dels segells.... :-(

El meu gendre esta molt content. Fa temps que el fa servir i no ha
tingut mai cap problema.
Per terue i posar es fa amb transferencia des d'altre entitat
"tradicional".

*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net