Ostres Laura, doncs jo quan vaig al banc sempre he de
fer una llarga cua al radera d'una línia pintada al
terra i no li trobo res de romàntic. ;)

El que em fa ràbia és quan no obren l'altra caixa com
passa als supermercats si la cua és prou llarga.

Parlant de batalletes de comissions, al BBVA em van
cobrar una comissió de manteniment per la targeta de
la compa habitatge. En primer lloc no tenia tal
targeta i en segon lloc... a la compta habitatge!!??
Els vaig trucar i es veu que va ser un error, però
clar, si cola cola... (en aquest cas van ser molt poc
hàbils mirant d'endossar-la, si pràcticament no hi ha
moviments en aquest compte, cantava un huevo la
comissió).

Sobre els bancs d'Internet, vaig escoltar per la ràdio
que el millor és fer la hipoteca amb ells. Així, si
mai "petessin" (que és la reticència de molta de gent)
seria fantàstic, ja no caldria tornar-los els diners
que t'han deixat per pagar el pis. :D

Sílvia