Quina sort que tens que t'atenguin de manera amable. Jo hi he tingut més d'una enganxada, per cobrament de comissions indegudes i intenten argumentar el que calgui per no haver-te-les de tornar.

Fa tres anys que treballo amb Patagon i no he tingut mai cap problema. Si mai volgués treure 12.000 euros (cosa que dubto), me'n vaig a una oficina del Banesto i cap problema. També podria fer una transferència (no cobren comissió) a un compte d'una caixa o banc no virtual.

Jo estic contentíssima, sincerament.

Núria

En/na laura ha escrit:
um, digueu-me romantica si voleu, pero la sensació d'arribar a un banc, sentir la fresqueta de l'aire acondicionat, la quietut i la tranquilitat en la que viuen, vore com t'aten un senyor/a de manera amable, que t'explica les coses poc a poc i te diu bon dia. A més de l'acte d'anar i deixar els diners quan eres xicoteta o vore com el teu pare arriba del banc i porta un munt d billets i jugues amb ells.... :D Aixo no te preu... :) , pero per una altra banda, la banca en versió digital te molta importancia per no haver de desplaçar-se i la rapidessa per controlar els comptes, pero no es el mateix, no em digau :P