La seva porció que es molt gran, igual que les dels notaris, gestories,
etc... (i no començo a parlar dels bancs)
Dimecres escrituro el meu pis (el primer) i no guanyo per espants

-----Mensaje original-----
De: Francesc Garí Lleixà [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Enviado el: lunes, 10 de mayo de 2004 16:13
Para: [EMAIL PROTECTED]
Asunto: Re: [Internauta] Forum

Crec que malauradament, en Pere té raó.
Aquesta situació de que compra ara, que d'aquí dos mesos haurà pujat, és la
que mou el mercat immobiliari. I no sols per especular, sinó perquè hi ha
gent que no té el problema de la vivenda solucionat i creu que ho ha de
fer-ho com més aviat millor. O simplement volen millorar ( o ara o mai )
I d'això se'n aprofiten els especuladors.
Mentre els notaris i registradors, es limiten a donar fe d'escripturar el
100% del que es paga, i els governs tan sols es limiten a recollir la seva
"porció".
@veure