Si no ho dic semblaria que amagues alguna cosa, i aquest no és el meu estil.

Vaig de 'cooperant' a l'esdeveniment actual i ja que poca cosa puc fer sobre
les especulacions econòmiques que hi hagin pogut haver em decanto per anar a
passar-ho bé.

Les raons son variades, curiositat per nous esdeveniments, curiositat per
l'estat actual de les coses (tecnologia en les exposicions,  forma d'actuar
de les persones dins un lloc on no has de posar-te a favor de ningú (no hi
ha competició) tampoc és un parc d'atraccions per poder dir que has pujat a
la 'noria' més alta.

Simplement jo ho veig com donar un tomb per la plaça del poble un dia de
mercat (en la meva localitat és diumenge) i deixar que tot vagi venint sense
anar a buscar res programat.

En fi, que demà em poso l'armilla i segons les directrius de la ONG que ha
tocat ajudaré als assistents incapacitats

Llàstima que els del temps diuen que poc sol farà, (demà i següents) que son
els dies que hi estaré.

Josep Serra