Holes companys (ja he arribat de la capital de la comunitat autònoma de
Madriz), .... tot controlat , vaig entregar a La Real el maletí i ja heu
vist 1-4.

No mes aprofito per confirmar el que diu en Guillem i dir que estic
completament d'acord amb la seva exposició.

No mes una pregunta. En que et bases que ...... utilitzen productes
trangenics en les marques blanques?. Ho posa a l'etiqueta?.

Evidentment no es res personal, però aquesta afirmació, es com a mínim,
"perillosa" i fa mal als que volen fer be les coses. I em consta que
aquestes empreses, entre d'altres, son molt exigents en la elaboració dels
seus productes (no tinc cap interès amb elles ... no se perquè ho he de dir,
però ...).

Per cert, cap d'aquestes empreses son fabricants, fabriquen d'altres per
ells i son les mateixes que pots trobar en qualsevol tenda (ja en vam parlar
fa un dies), mira el registre sanitari i ho sabràs.

Clar que hi han desaprensius, com arreu, però quasi juraria que molt menys
que en altres llocs. Estem "jugant" amb la salut de tots (evidentment estic
inclòs). No afirmaria que tot lo transgenic es dolent. De totes maneres m'en
fio molt menys de aquelles empreses (petits obradors) que per creure que fan
coses de forma tradicional estan fora de norma (no totes, algunes). No per
mala fe, si no simplement per ignorància, per allò que es dius .... de tota
la vida (afortunadament aquelles coses de tota la vida estan prohibides). Fa
uns dies encara em vaig trobar a un fabricant casolà de botifarra que li
fotia "àcid acetil salicilic, alies Aspirina" com conservant. Era per
fotre'l a la presó i encara ho defensava com el producte de "tota la vida",
evidentment no li vaig vendre res, no m'interessava, em podria fotre en un
lio. Era capaç de fotre llegiu a dins ...... pobres clients.

;-)) "La Amanita Phaloides es natural  ........ però mata"....... i
l'arsènic i el cianur, etc .... tots son natural ... fins hi tot l'aigua
mata. Com molt be ha dit en Guillem, es la dosis la qui ho fa.

P.D.: Si que es cert que hi han molts interessos, però ambdós cantons. Algun
dia es sabrà tota la veritat? O algunes noticies venen mes que d'altres? De
totes maneres es un tema que quant en parles sembla que vas contracorrent i
cansa ....