Sobretot, mal rotllo...NO!!!!
Jo poder m'he posat una mica insistent, pero és que ho veig cada dia:
- Tu de que treballes? Això és lo dels nºE que son tant dolents no?

I esclar quan veig afirmacions de segons quin tipus m'accelero.

Josep Mª, ja estic amb tu quan dius "més evident la dificultat que tenim les persones
per obtenir
una informació veraç sobre els aliments que consumim,",
estic totalment d'acord amb tu! I és per això que llistes d'aquestes que corren fan
mal i confonen.

Quan em refereixo a que menges més aliments geneticament modificats dels que et
penses, em refereixo a lo que ha dit en Pere, les races de porcs estan super
seleccionades, les de pollastres també, qui no ha menjat mai una nectarina.... com diu
en jordi poder son modificacions "més natural", pero al fi i al cap modificacions!

I sobretot mal rotllo cap!