Disculpa es l'hora de sopar i la dona ...... ja saps.

No mes dir-te que es tot un plaer conversar amb tu (i la resta). Tens tota la raó
(absolutament tota) quant dius que es difícil llegir entre línies un text. Molt
difícil i
complicat.

No tinc res a dir per lo que has exposat, es del tot cert el que dius. No anava per
aquí
el que volia transmetre (allò del entrelinies també falla en mi). No estic a favor
sobre
les GMO, però tampoc en contra. Em fa falta molta informació i la que ens donen es
tendenciosa. Per un cantó i per l'altra. No mes es això el que volia dir.

Saps, els que vivim en aquest mon estem un pel cansats de defensar-nos constantment
d'atacs que per altra banda no tenen masses fonaments, tot i que poden tenir raó. No
tot
es blanc ni negre. En aquesta llista hi ha molt informàtic o que tenen l'informatica
com
eina. Ells poden dir el mateix de la seva professió i si es posen a parlar de Microsoft
(per exemple) diran porcades, però ..... que vols que et digui, a mi m'ha fet la vida
molt
mes fàcil. No dic     que sigui lo millor, hi han alternatives, però son tan
complicades
que semblen fetes expressament perquè no les facis servir.

En el camp dels additius passa el mateix, sense es pot treballar però llavors voldrem
prendre un bollicao, o tenir la nevera plena de ........ i que no ens foti un mal de
ventre al cap de 10 minuts. La culpa no serà del bollicao, serà de ..... i tot no pot
ser.
Ei, que es un exemple molt ruc. Si demà treuen algun colorant d'algun aliment
t'asseguro
que la gent no el compra. Se que això no res a veure amb les GMO però jo ho veig en el
seu
conjunt.

M'en vaig que ja em foten crits ......

En fi, una salutació molt cordial i una cosa ...... es tot un plaer llegir-te. Crec que
tots hem d'aprendre de com ho fas.

Bona nit i ànim al de fora de Barcelona, demà a pencar i un favor, als de Barcelona,
torneu de 10 a 12 del matí, els demés penquem. ;-))

Nota: Vull llegir-me aquest escrit altre cop, val la pena (el teu vull dir).