Hola,

Aquest matí he vist la resposta que ha rebut l'Alfons al seu
missatge, i particularment no m'agradat gens. M'ha semblat
prepotent i insultant. Com ja som grandets per defensar-nos,
m'ha semblat poc adient ficar-me pel mig.

Però no m'ha agradat gens veure que s'ha creat un petit
conflicte (que estic segur que es solventarà) entre dues
persones que les considero força respectuoses. Crec que si hi
ha algú que ha de donar explicacions és en Xucramel, ja que jo
també em sento al.ludit. Ser el que ser, penso el que penso, i
transmeto els meus pensaments el millor que ser.

El missatge de l'Alfons és clar que no és un prodigi literari, però
jo (i en Xucramel) he entés perfectament el que volia dir. Com
tinc clar que els meus escrits tampoc són cap maravella, aplico
als demés el que a ben segur m'apliquen a mi: comprensió i
respecte.

Qui no escriu bé, no pensa bé. O sigui, el trio la la la de les
Açores no escriu bé.

Salutacions
Josep Maria Puig

>Disculpa Alfons, com que fas referència a una frase meva. I
dius que es l'eterna excusa
>dels que es creuen superiors, etc, etc.... podries aclarir-ho?.
>Si fos així deixo la llista immediatament (però voldria saber
perquè).
>Potser vols dir algo i no voldria que quedés així, no vull mals
entesos (almenys jo).
>Sincerament no entenc que vols dir, cap on vols anar.
('<[EMAIL PROTECTED]>');"><[EMAIL PROTECTED]></a>
Papallones de Catalunya
> \ Ç  ##  Ç /     <a href="/app/message?l=es&o=8&url=http%
3A%2F%2Fwww%2Epapallones%2Enet"
target="_blank">http://www.papallones.net</a>
nauta</a>