-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Miquel Pujol
Enviado el: miércoles, 16 de junio de 2004 8:14
Para: [EMAIL PROTECTED]
Asunto: RE: [Internauta] Ignorancia

Estic totalmente d´acord, apart de escriure fatal en català, poques vegades
em rellegeixo els missatges que envio. I quan ho faig, despres haver-los
enviat, es clar, em cau la cara de vergonya perque sempre hi ha algun error
que podia haver evitat (d´altres no els veig ni amb el Pompeu ..)

Això que dius de que l´important es el que s´entén sempre ho he tingut
claríssim: a vegades per la feina, haig de redactar algún document -aquests
si que me´ls rellegeixo- i sempre dic el mateix: per mol ben redactat que jo
cregui que esta, si la persona que l´ha de signar no l´entén, considero que
esta malament i s´ha de canviar.

Miquel