> Jo també sento un cert tuf a convergència que ho empudega tot ...
> Potser anirà bé fotre fora la gent que hi havia ... Tots eren enxufats de
> convergència no? O potser convergència podia fer-ho?

El que deia és que s'estan carregant tot el que ha fet convergència, sigui
bo o dolent, només perquè ho han fet uns altres.
Em sembla perfecte que facin fora als enxufats de CIU, fins i tot per a
posar-hi enxufats dels seus. Però carregar-se el que va bé només perquè no
sembli que els d'abans havien fet coses bé em sembla fatal.

I l'altra cosa que deia és precisament que actuar així és propi del que no
ha portat mai cap negoci. Tant se val la inversió feta i el que costi
canviar les coses: la única cosa que conta és esborrar el nom del
predecessor i escriure ben gran el propi.

I si d'això en voleu dir mal perdre, doncs potser si que ho és: no m'agrada
veure com perden el temps i els diners fent el borinot. Que els d'ara no
m'agradin tampoc vol dir que m'agradessin els d'abans. Però aquest país cada
vegada ens assemblem més als americans: a republicà o demòcrata, o pepsi o
coca-cola, o blanc o negre.

Albert Que