Avui ja en tinc prou de donar opinions, que el merder del manifest ja surt a
lamalla.net en primera plana i tot, però crec que és important dir tres
coses:

a) Prefereixo un panorama a la radio i la televisió catalanes de 5 cadenes amb
el 60% del share que una sola amb el 30%.
b) Els senyors de CiU són idiotes perquè ja havien de preveure que apostant
únicament per la corporació, el dia que aquesta canvies de mans perdrien TOT
el suport mediàtic.
c) El PSC farà amb la corporació el que ha fet amb BTV, això estava cantat.
Però espero que no acabem donant la culpa d'això a ERC. És el PSC que actua
així.

Eduard

A Divendres 02 Juliol 2004 17:32, Albert va escriure: