Es clar, perquè reconvertir l'àrea metropolitana com es va fer pels jocs del 92 qualsevol borinot ho pot fer amb un taller d'AutoCad del centre cívic de la cantonada.

Negar l'evidència de l'existència de l'àrea metropolitana i carregar-se la Corporació Metropolitana en canvi ja és una tasca que requereix de gent altament qualificada carregada de màsters de les millors universitats dels EUA.

Si es que sembla mentida com el proletari carrega de feixuga feina al burgés per la mala gestió d'aquell.

Si es que en el fons els hi hem de donar les gràcies per perdonar-nos la vida constantment, tenen raó.

Que buena está la madre de mi amigo José...

Albert wrote: [...]

I si d'això en voleu dir mal perdre, doncs potser si que ho és: no m'agrada
veure com perden el temps i els diners fent el borinot. Que els d'ara no
m'agradin tampoc vol dir que m'agradessin els d'abans. Però aquest país cada
vegada ens assemblem més als americans: a republicà o demòcrata, o pepsi o
coca-cola, o blanc o negre.

Albert Que