Sent: Saturday, July 03, 2004 8:49 PM
Subject: [Internauta] Fotografia: Coses de botiguers

Hola!

Jo al·lucino. Resulta que m'han robat (entre altres coses) la càmera digital Canon Powershot G3 i aprofitant l'avinentesa ara vull comprar-me una reflex digital (la Nikon D-70 o la Canon EOS 300D).  Com que visc a Girona i la millor oferta de material fotogràfic és a BCN he començat a mirar les webs de JordiBas i de Casanova. També volia comparar els preus amb els de Fase 4 (on vaig comprar fa un any l'anterior càmera). Doncs bé, ni tenen web (tot i ser un establiment que també ven ordinadors) ni volen informar per telèfon dels preus. M'han vingut a dir que no estan autoritzats a fer-ho perquè podria ser... un espia de la competència!!!

A més de ser una manca de respecte a la clientela que viu fora de BCN, l'argument és genial. Com si els altres establiments no poguessin enviar-hi qualsevol persona "desconeguda" a interessar-se pels preus!!. I no deixa de ser curiós que es permetin perdre clients que ja han comprat altres vegades a la botiga i que estan disposats a gastar-se més de 1.000 euros...

Be, ara que ja m'he desfogat (amb això del robatori a casa porto un parell de dies de mala llet), els que sou de Branda i afeccionats a la fotografia sabeu d'alguna altra botiga amb preus interessants? Si haguéssiu de triar entre la Nikon D-70 i la Canon EOS 300D, quina us sembla més interessant?

Salut i bona navegació!

Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents