En una llista de correu especialitzada en fotografia he llegit alguna
referència al problema amb la garantia a Jordi Bas, però no explicaven la
raó. Em tot cas, a la web de Nikon Espanya aquest establiment, igual que
Casanova i Fase 4, apareixen com a venedors oficials de la marca i com a
"Digital Center" de Nikon:

"Las distribuidores con este distintivo disponen en sus tiendas de producto
digital de Nikon para demostraciones"

En canvi Arpi, segons la web, no és "Digital center".

Pel que fa a la diferencia de preu, el pack de Nikon D70 més objectiu Nikor
18-70DX (equivalent a un 27-105) i tarja de 256 MB costa 1.450 euros a
Casanova i 1.375 a Jordi Bas. De fet, els 1.450 euros és el mateix que em
demanen en un establiment de Platja d'Aro. Igual no em valdrà la pena
desplaçar-me a BCN...

Salut i bona navegació!