De: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED]En nombre de Pere Castells
Enviado el: domingo, 04 de julio de 2004 10:49
Para: [EMAIL PROTECTED]
Asunto: Re: [Internauta] Fotografia: Coses de botiguers

Hola Toni.

Jo no m'ho agafaria així (es per treure ferro). Ells (com d'altres) no diuen el preus per telèfon perquè saben que si hi vas es mes fàcil que compris (a mi també em van dir el mateix) . Crec que Fase 4 es una bona botiga de fotografia (entre d'altres) on el preu es força bo (ja has dit que has comprat, ja ho saps) i els venedors de la secció de fotografia saben el que tenen a les mans.

De totes maneres com que segur que aniràs a Barcelona a comprar, de Pelai a la Ronda St. Antoni hi ha mes tendes i pots comparar preus. Es tracta de estalviar-se uns calerons ........ tot i que el servei personal compta i molt (no vull dir el contrari).

Ja diràs per quina et compres. El meu vot per la Canon.

P.D.: Sento lo del robatori, quina ..**pip***