>Vaig sortir convençut amb el meu "peaso"
Amstrad 1512 de pantalla negra i una disquetera ....disc dur? com a molt dur
la textura de la pantalla.

Ostres, Pere, jo també vaig començar amb un 1512. El senyor Amstrad, Alan
Sugar, potser si que va fer també  una mica com en Ford. No oblidaré mai la
experiència de passar a tenir un disc dur de ¡ 32 Megues ! en forma de
targeta isa. Quin canvi.
Malauradament, molts sabeu el problema que va representar per molta gent que
van començar a fer aplicacions i dades amb els programes més utilitzats a
l'època del DOS: dBase, Lotus, Framework, Wordperfect basic, etc, i lo
traumàtica que va resultar la migració a Windows i la reconversió dels
fitxers. Avui encara, m'agrada fer servir el processador de textos Lotus
Wordpro, que m'agrada molt més que el word, però em trobo que no puc enviar
a ningú aquests arxius.
M$ ha fet que els seus arxius siguin els "standards", i que aprendre
informàtica a les acadèmies, sigui aprendre Word, Excel, Acces, Explorer,
Ppoin, etc. Es clar que han comprat programes de M$ per l'ensenyament.
Digueu-me quina és l'aposta de Linux i el P. Lliure en aquest aspecte, la de
futur?
Expliqueu també als "jugadors" (que de segur n'hi han) o als que tinguin
canalla a casa, el que passa amb els joc a Linux.
I si es suposa que hi ha una certa gratuïtat en el P.L., Qui ens garantitza
que sempre hi haurà algú disposat a treballar "per la cara"?. No es poden
amagar aquí empreses i gent que no volen altre cosa que ocupar la posició de
M$ en el futur?.
Malgrat tot, visca els sistemes lliures. La competència es bona. I que duri.
@veure.