Si, molt bé: ja tinc el CD, ja l'he posat, ja he vist que és la reòstia...
però ara he de seguir treballant amb el SO que tinc al HD.
Com ho faig per reiniciar des del HD?

El CD no es pot treure de la lectora mentre està corrent el CATix, quan
s'acaba la sessió tampoc es pot treure perquè el PC està apagat. I si
l'engego per treure'l... em reinicia la CATix, clar.

Si, val, puc treure'l "a sac" abans no comenci a llegir-lo, o puc entrar
cada vegada a la BIOS i canviar la seqüència de boot... però no hi ha cap
mètode més pràctic?
Pot ser que els genis de linux s'hagin oblidat aquest detall? ;)

Albert Que