He d'engegar l'ordinador amb un dit al power i l'altre al botó d'obrir el
CD, si em despisto només que sigui una merdèssima de segon treu el CD però
girant a tota velocitat. I tinc por de fer-lo malbé (o el que seria pitjor:
fer malbé la gravadora).

Més "peròs" de la CATix: no em deixa connectar a inet. Segons les FAQs, si
vas amb modem ADSL no es pot perquè no-sé-què-porres. Així que a part del
frozen-bubbles, poca cosa més. ;)

Albert Que