> És una curiositat que tenc: perquè tothohom tira del Frozen-Bubbles?
> Serà la musiqueta?  Tot plegat té quelcom hipnòtic, sembla :)

Fa molts anys que ho tinc comprovat: com més tonto és el joc, més enganxa.
No sé els altres, però jo m'hi he enganxat perquè:

1. el primer que es fa en un ordinador nou és mirar "a veure quins jocs té",
i (a part de cartes i tal, ja coneguts) el que cirda l'atenció és aquest.

2. té els gràfics bastant millor resolts que els altres jocs que hi havia,
alguns feien pena i tot.

3. no cal llegir-te les instruccions per saber com s'hi juga (com li va dir
una vegada un alumne a una amiga meva "les lletres són pels tontos").

4. és l'únic programa que he trobat al CATix que pots utilitzar si no tens
res a fer (si no tens cap carta per escriure, cap retoc fotogràfic per fer,
cap CD per cremar...).

5. I l'he anomenat abans perquè és el primer cop que el veig i deu ser típic
de linux, era només un exemple.

> En quant a les distros Live CD, n'estan sortint moltes basades en
> Knoppix i sempre recomano el mateix: anar a l'original (que també està
> en català).

Ara estaràs content: és que cada vegada que he intentat baixar una iso de
linux (des de windows, clar) se m'ha penjat la màquina a mig download. I des
del CATix no em puc connectar perquè es veu que els modems ADSL USB no li
agraden prou.
De moment vaig fent proves amb el CATix.

Albert