> No, em referia al modem ADSL USB.

Em temo que és un modem d'aquests de la Srta. Pepis, perquè me'l van
"regalar" al donar-me d'alta de l'ADSL de wanadoo (que per cert, no recomano
gens ni mica: són un desastre i a sobre el servei tècnic enlloc d'ajudar
enreda encara més: fa 5 dies que no puc accedir al meu espai FTP i després
de mil trucades la solució que em donen és esborrar tot el que hi tinc).
El que deia: el mòdem ADSL és un SAGEM [EMAIL PROTECTED] 800-840 amb connexió USB.

Albert Que