:-))

Mal fet per emprenyar.se !

en aquest cas, em sembla que potser els canvis de la llista van fer que es
canviés d'idioma -és un suposar-, i potser de llavors que es va produir el
canvi d'idioma.

Això no treu que els que no estan acostumats a l'anglés, poguin expressar
la seva petició de normalització al català. D'altres estem més acostumats
en aquest cas a treballar diariament amb l'anglés. Em sembla que això és
diferent del cas del "tallado" :-))))

Per cert, que tens molt ple el "correu calent"(=hotmail) ? :-)))