Hola.

Tinc un pc pentium 166 que funcionaba amb w95. Es veu
que en engegar s'habia de prèmer F1 per quelcom erroni, però
no tinc el missatge que donava.

He formatejar el hd per instal·lar el w98 pero tinc problemes.

De vegades no s'engega bé... s'engega sense sortir res per
pantalla, detecta coses pero no va... ni fa pip ni res.

Quan després de detectar hardware fa un pip si que s'engega
bé, però en instal·lar el w98 es penja i ja torna a fallar en engegar.

He cambiat la tarja de vídeo i la ram i falla igual.

Què pot ser?   Placa?  Processador?

Si en engegar fa un pip va bé, si no el fa no s'engega.
Adéu