> Hola Esteve !
Hola Josep.

> M'he trobat algun cop amb pc's vells, que el procés d'instal.lació del w98
> no li agrada, i es penja durant aquest procés. Evidentment, després no hi
> ha maneres de fer.lo anar. Sol.lució: tirar enrera (downgrade) i posar.li
> w95 o alguna cosa en la que el procés d'instal.lació sigui "menys"
> intel.ligent (NT workstation?).
L'he pogut instalar... ha funcionat bé l'estona suficient.

> L'error de l'F1, pel que dius, sembla que no tenia més importància (per
> exemple, la hora),però clar, si no recordes el missatge... :-)
Aquest PC el tenia la meva cosina i no se quin missatge li
deia... no sabía ni que li deia missatge... l'hi he preguntat
en veure que tenia problemes i ella tampoc ho recorda.

> De totes maneres, això volia dir error de maquinari, no de sistema
> operatiu (si arrancava, si no arrencava, potser tenia el disc dur fet
> pols).
L'he formatejat i no m'ha donat cap sector defectuós.

> Pel que dius, quan no et funciona, no et fa ni el bip del POST (power on
> self test), així que potser... la cosa és greu. Podria ser la font
Un cop que ha engegat l'hi he tret el "Halt on all errors" a la bios.

> d'alimentació, o que la CPU està molt feta pols...prova de treure.li la
> memòria i mira si pita molt ! Axiò voldria dir que, com a mínim,
> l'autotest funciona bé !
Ho miraré. Gràcies.

> A veure si això et dona pistes ! :-)
Moltes gràcies !!!