Estic bastant d'acord amb el Jordi. De fet, soc un babau, pero amb un
parell de diferencies: no he instalat MAI Linux (heretge! et consideres
informatic de veritat i fas servir Windows?! Si, nois, faig servir
Windows perque la meva germana necessita les coses sencilles, ja se que
ara el Linux tambe es "facil", pero ella ja no te temps d'apendre) tot i
que he estat
temptat de guardar-me un parell de GB per posar-me'l, sempre estic a
temps. No defenso Windows, simplemente soc un babau que el fa servir.

La segona diferencia es que M'AGRADA ser babau. M'agrada comprovar com
van altres ordinadors per poder treure conclusions. Ara mateix, el meu
cosi, un amic meu i jo mateix ens hem comprat practicament el mateix
ordinador amb els mateixos components a la mateixa botiga, es clar (i
tot
capitanejat per mi, clar, anar amb ells a comprar el PC, fer de filtre
perque la botiga no els endinyi coses rares, explicar-los minimament el
que es,
be, el meu cosi sap una mica mes d'informatica, pero el meu amic es com
el Joan
Curtet, etc) i m'ho he passat be. Perque porto 19 anys amb aixo de la
informatica, i tot i aixo no se tot el que hauria de saber (deixem de
banda coses com
H/C/P i demes). Cert es que aquest amic es una mica Curtet, pero es
amic, i ho faig amb gust. I amb el meu cosi tambe. On si seria babau
amb totes les lletres es si ajudo de forma intensa com l'explica el text
al criajo que tinc per vei, maleducat amb 11 anyets, es repulsiu.
D'aquell si que intentaria treure profit, ni que fos fent de top manta
escala de veins version!!!!! Pero per amics??!!! Mai de la vida.

Us explicare un altre anecdota sobre aquest amic Curtet que ara te un PC
molt semblant al meu: jo fa temps que vaig a casa seva a arreglar-li
coses, i em passo hores, ja que sempre te una bateria de coses per
arreglar. Doncs be, l'altre dia la seva mare (la estructura interna
d'aquella familia la deixarem, es bastant curiosa i asfixiant) em sort
"bueno, tu et passes moltes hores, que no cobres?" i jo que li dic "no
dona, que aixo ho faig perque el Curtet el amic meu i m'encanta tocar
ordinadors" (sense malicia, tot i que clar que fot anar a casa d'un
altre, pero quan hi ets em diverteixo), i ella respon "no,home, no, aixo
t'ho hem de pagar", be jo insisteixo que no i al final li dic que be,
que em
doni el que volgui. Us dire que NOMES aquell dia vaig ser-hi 5 (cinc!)
hores......em va donar 10 Euros!!!!!! Jo em vaig quedar una mica borni,
no vaig dir res, pero trobo un insut que em donguin 10 euros per 5 hores
ininterrumpudes de feina (impressora, drivers varios que es negaven,
instalar jocs, etc). Jo m'esperava, dins les possibilitatrs economiques
de la familia (normal tirant a baix), 20Euros, la resta es com a
favor....pero joder, em va donar 1600 pts per 5 hores de
feina..................POTSER SI QUE ARA ME DONO CONTA QUE SOC UN
BABAU!!!!!!!!!!!!!!!! xDDDDDDDDDD

I el meu BABAISME no acaba aqui, a l'institut on treballo tothom sap que
soc "el que sap de ordinadors" i ja tinc a 2 professores (llastima, gens
agraciades) que m'han passat un full amb tot el que els hi passa. Us
podeu imaginar la de merda merda MERDA que pot haver en un pc sense
antivirus (o amb ell, o amb Panda), connectat a Internet desde fa
temps, amb links morts, spyware, virus, dialers, programes mal instalats
i mal esborrats, ports oberts de bat a bat, pantallassos blaus, etc etc
etc??? Es increible ,encara no he anat a casa de les 2 pero ja m'he
compromes....per sort fare la feina 1 cop i la solucio sera semblant per
les dues, a mes treballar a casa recopilant programes (antivirus, zone
alarm, spysearch&destroy, ad-aware, P2P, Acdsee, OCR, etc)!!!!!! De
bojos nois, de bojos.

Pero que hi vols fer,..............m'agrada.

I ja per dir quelcom del text, jo trobo que capta molt be l'essencia del
tema, inclus fa una mirada enrera cap a tots els coneixements que el
babau ha anat acumulant (per la meva part, comprant la MSXCLUB primer i
anar fent despres), i la indoferencia del nano quan el babu li intenta
fer veure perque funciona tot allo i que no es facil d'entendre.

Jo me'kl pendria a caxondeo, aquell caxondeo amb un posit de realitat, i
que recordarem cada cop que anem a casa del vei/ïna a fer de babaus.

Salut i bon ambient, companys!

En/Na Jordi Manchón ha escrit: