Ostres, sempre s'apren alguna cosa. Jo sempre havia sentit a dir que per tenir olives negres, havies de tenir una cabra . . . :-P
Benvingut de nou, Pere

----- Original Message ----- From: "Pere Castells" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "LLISTA Internauta" <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, November 15, 2004 8:22 PM
Subject: [Internauta] Olives

Bona nit colla:

Be, després d'uns dies de "descans" torno a la llista. De fet vull fer una cosa que ara
explicaré i he pensat ... que coi, perquè no fer la consulta a la llista? ... es l'excusa
per tornar, tot i que de moment llegiré i prou ... tic liadisim .... com la majoria ....
de totes maneres ja sabeu que si puc ajudar aquí estaré.

Dons resulta que vull preparar olives ... si, tot un plegat he recordat les olives que
menjava quant era petit i que preparàvem a casa .... però ara ja no em queda ningú a qui
preguntar ... son aquelles coses que els hi dons importància i es perden ... els pares ja
no els tinc i menys els avis ... total que he perdut moltes coses i entre elles això de
preparar olives. Aquelles olives dures, fortes i amargues que em feien que les barres de
la boca em fessin mal no mes pensar-hi.

Començaré amb un grapat d'olives que em portaran dissabte (3-5 quilos) .... se que les he
de partir (trencar-les o fer-lis un tall) ... se que les he de posar amb aigua durant 9-10
dies, canviat l'aigua cada dia (d'aqui la coneguda frase) ... al cap d'aquest dies dons he
de preparar la salmorra ... sal, fenoll (el tronc) i sajolida o d'altres herbes
aromàtiques .... aquest any es de prova i faré experiments.

Algú te idees? .. he buscat i o no en se o .... . A veure si puc i els hi deixo la recepta
als fills ... hi han coses que es perden i no potser. Si us plau pregunteu als avis i
avies ells segur que s'en recorden.

Una abraçada a tots i un petonet a les noies.

Ens llegim

Pere Castells .. un de Lleida que va anar a parar a Cassà.

Nota pa la TIA: Morales ja toy otra ves con estos pajaros, s'han portao bien o siguen
igual de folloneros? .... jolin, no e un'arma los palos de hoquey ... pos ja està tooos a
la carsé ... se empiesa con los estiques i se termina con ... no s'uspuede dejar solossss.