Hola Pere,

M'alegro de tornar-te a llegir. Jo a casa em preparo les arbequines, i
el procediment no varia gaire. Com veig que a l'enllaç del Benjamí no
parla de quantitats per a la salmorra, et diré que jo utilitzo 1 part
de sal per 7 d'aigua.

El que si et recomano es que no facis la salmorra directament en els
pots on conservaras les olives, sinó que la preparis en una galleda,
ribell, ... i d'aquí omple els pots. Així s'evita tenir pots més
salats que d'altres.

Pel que fa a les herbes això va al gust, i les que anomenes a mi em semblen bé.

Salutacions i bona cuina!
Josep Maria Puig