Ja ho he dit més d'un cop, però si voleu us podeu "queixar" seguint el
camí que l'estat a on estem ens proposa, i si hi ha sort algun jutge
dirà que tenim rao.
L'únic cost que pot tenir per nosaltres és temps, ja que la quantia
del que es reclama és tant baixa que no ens poden reclamar costos
judicials.
A la plana
http://www.derecho-internet.org/node/248
hi ha l'explicació real de que és el canon, i en la web en general
l'explicació de tot el procediment que s'està duent a terme. Els qui
ho fan son advocats.

"La demanda, al ser de importe inferior a 150.000 pesetas, no necesita
abogado ni procurador. Dado el importe de la reclamación (20 céntimos
de euro), y al no ser necesario que intervengan profesionales, las
costas son inexistentes aunque hubiera condena en ellas."
"Objetivo: el Tribunal Constitucional
Con la interposición de esta demanda, pretendemos posicionar el
problema ante el órgano relevante para analizar la constitucionalidad
del canon: el Tribunal Constitucional."

* Ermengol *

On Wed, 29 Dec 2004 19:27:29 +0100, Eduard Pertíñez <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> A mi m'emprenyen dues coses fonamentalment del cony de canon de l'SGAE.
>
> En primer lloc hi ha una qüestió de principis.
>
>  Primer existien els músics, gent que cantava per les cantonades, als teatres
> improvisats, a les festes majors i al molino. I d'això en treien un sou per
> viure. Llavors van apareixer els mitjans de comunicació. I els músics van
> començar a tenir anomenada. Va creixer el mercat. Llavors van apareixer els
> enregistraments. I el mercat va anar creixent conforme els dispositius de
> reproducció anaven disminuint els seus preus. La qualitat de la música també
> [...]

* Ermengol *
* Els ordinadors no resolen problemes,  *
* simplement executen solucions.          *