Jo visc a L'Ametlla del Vallès i treballo a Barcelona, per tant puc
pasar per les seves botigues. Les persones que viuen en llocs on no
tenen el seu abast una amplia oferta comercial són el públic potencial
de l'oferta virtual, i no tenir en compte la diversitat de navegadors
existents suposa que el FNAC és perjudiqui a si mateix, ja que aquest
fet li pot provocar perdre vendes davant d'altres botigues que ho
tinguin en consideració, com ha estat el teu cas.

Però potser és que ja guanyen prou. Salutacions
Josep Maria