Hola ,

Wednesday, February 16, 2005, 12:34:30 PM, escrius:

> [...]
> volant incapaç de tenir una conversa i conduir a la vegada (es mig
> bloquegen), però tot i així, atenen les trucades quan sona el mòbil.
> Total... prohibició per a tots, per a lo que acabem pagant justos per
> pecadors... que hi farem!

> Sobre el tema de la cigarreta, n'estic d'acord amb que es prohibeixi. Encara
> és més caòtic que agafar el mòbil, (que si encenedor, cendrer, que no et
> caigui la cendra al damunt)... i per no comentar ja la marranada que molts
> fan de tirar les cendres per la finestra, deixant "maco" al motorista que hi

Fa ja molts anys que multen per xerrar per la emissora. Pregunta a
qulseol camionero i t'ho dira. Malgrat tot es fan servirmolt en el
camp del transport, sobretot per avisar incidencies de la carretera.
Tambe d'on son els polis i que fan.

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net