To: "Erinska" <llista@internauta.net>
Sent: Sunday, March 20, 2005 12:38 PM
Subject: Re[2]: [Internauta] Que volem de la llista?

Fa molt temps que estic a la llista.. . . . crec que des dels temps
que estava a i3d.es, i d'aixo fa ben be vuit o deu anys. Encara som
uns quants d'aquella epoca.
I la llista ha tingut alts i baixos pero no s'ha extingit mai.
Si no ens donem de baixa tenim mig guanyat el futur.
Per guanyar-lo hem d'escriure. Cercar temes i posar-los a la llista.
Sempre hi ha algun tema, que per raons fosques, pren vida propia i
interessa a molta gent i participen.
Els bars amb bones patates braves va ser un tema que ens va fer parlar
un bon temps.
De tant en tant han aparegut personatges amb ganes de trencar la
llista i enfrontar i insultar els contertulis cercant no se el que.
Penso que el mes inteligent es no escoltar els brams dels ases.
. . . . nomes son això.

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
\ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net