Hola,

On Apr/25/2005, in & out wrote:
> ¿potser pk un dels dos creu realment en el k diu?

o anem a llistes amb unes ganes diferents

Jo faig anys que estic amb programari lliure. el començament incentivava
molt i de manera molt activa perquè la gent utilitzés el programari
lliure; ara de manera activa no ho faig tant, sempre que em respectin a
mi.

A més, el què pensem la gent canvia amb el temps. Jo primer utiltizava
Linux perquè "era millor tècnicament", més que per temes
ètics/filosòfics/sobre la llibertat, i fa temps (no tan com hauria) que
he canviat la manera de veure-ho, és (normalment) molt més important la
part filosòfica que tècnica.

Jo a aqui (Internauta) no hi vaig a buscar gent perquè es canviï (si ho fan,
millor, en general). Tampoc m'agrada normalment discutir d'aqeusts temes
aqui. Jo vinc aquí a parlar de teatre, restaurants, cine, flors, olives;
demanar dubtes que tingui de cotxes, viatges, cursos, llibreries, etc.

Si algú té dubtes i puc els resoldré, però crec que el canvi ha de ser
per voluntat de l'usuari, no perquè ningú el forci (sí que
l'empenyin/ajudin a canviar). Un canvi perquè forces a l'usuari,
l'usuari sol estar rebotat ja amb el nou sistema, només hi trobarà
defectes i a més a més donarà mala publicitat.

Tot això és la meva opinió, que pot estar equivocada. De fet a vegades
jo mateix em pregunto si actuo correctament en aquest tema, però crec que
aquí està tothom informat del tema i no falta informació, sinó
conscienciació/ganes/temps/coneixements/etc.

És difícil, però vaja :-)

Ale, a llegir "Ética para Amador" a veure si hi trobo les solucions a
les meves preguntes!

I ho deixo aqui millor!

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info