-----Missatge original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nom de Pere Castells
Enviat: martes, 26 de abril de 2005 19:12
Per a: llista@internauta.net
Tema: Re: [Internauta] Najwa

Bona tarda Carles, i colla:

He estat de viatge 2 dies a Euskadi i acabo d'arribar ara .. llegeixo els
correus que
m'ajuden a relaxar-me .. i no mes dir-te que .....

moltes gràcies per aquest correu ple de seny i de bones intencions ... fa
falta.

No mes això, a vegades les coses es pensen i no es diuen i aquest cop no
volia deixar de
fer-ho.

P.D.: Quan s'està cansat però satisfet per la feina feta les coses es veuen
molt millor i
aquests escrits s'agraeixen, formen part d'aquesta satisfacció.