Hola,

On Apr/26/2005, Benjamí Villoslada wrote:
> El Dimarts 26 Abril 2005 18:09, Carles Pina i Estany va escriure:

> Des del 96, quan en Vendrell em va dir si podia venir a animar el cotarro un
> poc :)

no ho sabia, ves per on :-)

> Li reenviaré, que estarà content.  També rep galtades per 'molestar' amb
> ètica
> aplicada al bit.

:-) (ja m'ho ha dit via Jabber, però crec que ja s'en va adonar que em
va agradar...)

> Uf, el Savater.

de moment m'agrada prou, però avui sopant m'han dit que té
unes... tendències polítiques una mica més típiques d'allà l'interior de
la pell de toro. Però si es fa científicament -dic la filosofia, ètica,
raonament d'aquesta- les idees polítiques no haurien d'aflorar...

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info