Hi ha els ARVA, però no estan dissenyats per aquestes coses.

Hi ha els rellotges Breitling que, en cas necessari, diuen que emeten en
la frecuència d'emergència de localització d'avions, però em sembla que
tampoc és el cas i el preu...

El més econòmic és GPS + Mòbil: hi ha telèfons que ho porten incorporat,
però clar, hi ha molts llocs remots on no hi ha cobertura, i a llocs als
fons de les valls, doncs el més fàcil es que no.

Dir-te que una bengala, donat l'estat dels boscos, com que no.

Una possible opció, seria una emissora de ràdio, però s'hauria de saber
freqüències, i suposadament, tenir permís.

En qualsevol cas, que el teu amic del quad faci bondat i que es porti bé!

:-D

Josep