Ostres, el tema del MS Backup és més complicat del que em pensava. He intentat baixar el programa d'internet, però no l'he trobat per enlloc. Llavors, seguint els vostres consells, he intentat descomprimir els arxius en un ordinador supervell, amb Windows 95, que quasibé no funciona, però tampoc he pogut. He intentat copiar el programa des d'un sistema operatiu Windows ME, que encara porta incorporat el MS Backup, però a l'instal.lar-lo en un sistema operatiu Windows XP no hi ha hagut manera (hi falten *.dll). Total que de moment un desastre, i els arxius encara estan per descomprimir. Us agraeixo a tots les vostres respostes, però si algú sap alguna altra manera de recuperar-los us ho agrairé. Per cert, amb el arj.exe no hi ha manera de recuperar-los.

Salut!
Manuel Julià

En/na Benjamí Villoslada ha escrit:

El Dijous 05 Maig 2005 01:18, Manuel Julià va escriure:

Hola, tinc uns arxius que es diuen CC50524a.001 i CC50524.002, i no els
puc obrir. Em fa l'efecte que són arxius comprimits amb el MSBackup,
però no trobo per enlloc aquest programet.

Recordo el problema, fa anys, a un PC que no era meu --i no sabia on amagar-me. Un W95 que passava a ME. Vaig fer còpies amb MS Backup abans de posar el sistema nou formatant i tota la pesca. El nou Windows no portava MS Backup i no es podia recuperar. Vaig tornar a posar el W95 per recuperar-la i copiar d'una altre forma (que no recordo).

Potser has de fer això: aconseguir un W98 o W98:
http://support.microsoft.com/kb/q152561/

Va servir per constatar la seriositat i el respecte de MS amb les dades dels clients que confiaven en programes que portaven el seu nom. Algú seriós, que a aquella època es gasta una pasta en cintes i tot, usa allò per fer còpies i guardar-les p.e. 5 anys, el temps que Hisenda demana mantenir dades (ja no dic pels fills... o els nets) i a l'hora de la veritat es queda glaçat.

És molta la importància dels formats oberts: com és el format dels arxius CC5052a.001? I el codi que els tracta? Tenc un codi font i algú el podrà compilar o adaptar a qualsevol màquina?