El Dijous 05 Maig 2005 01:18, Manuel Julià va escriure:
> Hola, tinc uns arxius que es diuen CC50524a.001 i CC50524.002, i no els
> puc obrir. Em fa l'efecte que són arxius comprimits amb el MSBackup,
> però no trobo per enlloc aquest programet.

Recordo el problema, fa anys, a un PC que no era meu --i no sabia on
amagar-me. Un W95 que passava a ME.  Vaig fer còpies amb MS Backup abans de
posar el sistema nou formatant i tota la pesca.  El nou Windows no portava MS
Backup i no es podia recuperar.  Vaig tornar a posar el W95 per recuperar-la
i copiar d'una altre forma (que no recordo).

Potser has de fer això: aconseguir un W98 o W98:
http://support.microsoft.com/kb/q152561/

Va servir per constatar la seriositat i el respecte de MS amb les dades dels
clients que confiaven en programes que portaven el seu nom.  Algú seriós, que
a aquella època es gasta una pasta en cintes i tot, usa allò per fer còpies i
guardar-les p.e. 5 anys, el temps que Hisenda demana mantenir dades (ja no
dic pels fills... o els nets) i a l'hora de la veritat es queda glaçat.

És molta la importància dels formats oberts: com és el format dels arxius
CC5052a.001? I el codi que els tracta?  Tenc un codi font i algú el podrà
compilar o adaptar a qualsevol màquina?

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net