Hola! Soc un asidu a la llista, però no puc participar molt ja que no
podria aportar res que ningú de vosaltres ja conegueu.
Tanmateix llegint aquest missatge he decidit ficar-hi cullerada: he
intentat 10 0 12 vegades començar un curset (totalment autodidacta) de
Linux i inclús tinc alguna cosa d'alló que diueu "el metro". Però al
final sempre passa el mateix: deixant de banda la part ètica i sense
voler crear cap tipus de polèmica, què pot aportar-me una distro Linux
per alló que jo utilitzo l'ordinador (no sóc informàtic)? Crec que
n'hi ha més dd'un parell de llistarires en la mateixa situació i estem
a la llista per curiositat científica, però la por de perder unes
dades és més forta.
apa, siau
> En/na Carles Pina i Estany ha escrit:

> Si teniu algun pc vellet, hi podeu posar la distro que vulgueu, i
fer
> servir un conmutador KVM i saltar entre un ordinador i l'altre,
només
> pitjant una tecla i amb el mateix teclat-ratoli-monitor-altaveus.
Un
> parato d'aquests val uns 40  eurus ( crec ).
>
> salut
> excubitOr

Jordi