El Divendres 03 Juny 2005 16:42, Jordi Durban va escriure:
> lilo "l 01 01"
>
> Què especifiques exactament amb aquesta cerca??
> Ahir vaig estar intentant trobar alguna cosa ( no cerc que sigui
> l'únic al que li ha passat això) i no vaig trobar res.

Per cert, si et vols posar a mirar d'arreglar-ho, cal superar algunes coses
que no solen ser gaire fàcils per algú que ve de Windows i només clics:

- Arrancar de CD de Linux.  Amb la línia de comandaments:
- Editar l'arxiu /etc/lilo.conf amb l'editor vi (cal saber usar el vi)
- Saber què tocar del lilo: és informació de particions, imatge d'arranc,
kernel d'arranc... prou críptic (*).
- Fixar la configuració usant el comandament lilo.

(*) Per això fins i tot no és cosa de cliclic sense pensar gaire quan s'edita
LILO o GRUB a una interfície gràfica com la YaST del SuSE.  Amb SuSE es pot
arrancar de CD i anar a una cosa gràfica per modificar / resetejar i regravar
GRUBs i LILOs:
http://shots.osdir.com/slideshows/slideshow.php?release=145&slide=21

Són coses que està molt bé que siguin obertes i totes estiguin a la vista,
perquè un tècnic podrà solucionar coses sense el celebèrrim "caldrà formatar
i tornar a instal·lar".  Però per un usuari final i en una instal·lació
inicial ha de passar completament desapercebut.

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net

.