Hola,

On Jun/03/2005, Jordi Durban wrote:

> linux.
>
> Vale, et dic què he fet i què m'ha contestat:
> [EMAIL PROTECTED] lilo -v

anaves molt bé, però has de ser root (el super-usuari)

Amb la Knoppix hi ha un terminal "Root terminal" que t'ho dona, busca'l
(és a dir, a les icones de sistema, per allà dins). També es podia fer
una cosa tipus sudo bash, o semblant, però no ho recordo exactament :-(

> Released 17-Nov-2004, and compiled at 14:06:34 on Dec  1 2004
> Debian GNU/Linux
>
> /etc/lilo.conf: Permission denied

t'arreglarà això

> [EMAIL PROTECTED] chroot /mnt/hdb2
> chroot: no s'ha pogut canviar el directori arrel a «/mnt/hdb2»:
> L'operació no és permesa

ídem, t'ho deixarà fer

> Tornant a l'origen del meu mail, no creieu que és comprensible que la
> gent no surti del Windows (on no cal aprendre comandaments) per tal de
> no trobar-se amb això? Que si justifico la ignorància? NO crec que
> ningú tingui temps (jo no molt) ni ganes de ficar-se en aquests
> embolats. Tothom segueix alló que ja està mastegadet.

jo al·lucino una mica, amb totes les distribucions que he instal·lat
m'ha passat... potser 1 cop o 2, ni ho recordo. L'octubre i novembre
passat vaig treballar fent unes coses amb la knoppix, i jo crec que vaig
fer més de 20 o 30 instal·lacions completes i no va fallar mai...

de fet a vegades em sap greu. A mi no em "molesta" que em passi això que
t'ha passat, em molesta més que et passi a tu. I et passa més a tu que a
mi.

(quan dic tu: usuari novell. mi: usuari que sap solucionar-ho -a
priori!!!)*

> A tot això, sé que he de ficar la linia lba32 a l'arxiu lilo.conf ,
> però no sé com colló fer-ho!

segurament la knoppix apart del vi que ha dit en Benjamí tens el nano
que sol ser més fàcil de fer servir.

has de fer el què has fet, amb el terminal per root. Llavors nano
/etc/lilo.conf, posar la línia, i lilo -v

crec que has de fer el chroot abans de tot això, però no tinc el cap
gaire clar (temporalment per aquest thread, eh?)

De totes maneres, i com a reflexió... això es pot arreglar (segur), si
passa amb Windows reinstal.laries (segurament). No és la manera però
potser pots provar de reinstal·lar o posar una que no sigui la Knoppix.
Només són idees.

Nota: no tinc clar perquè no he seguit bé tot el fil si reinstal·lant
lilo amb el lba32 s'arreglarà o no...

*: just fa 2 dies igual, a una feina no s'els hi configurava les X a
1024. A mi sempre m'ha anat bé (els 2 últims anys). Sembla que, per
Murphy, els problemes van on faran més mal!

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info