És molt interessant el que has escrit, Pere.
Sobre els proveïdors de McDonalds, per exemple els
panets pot ser que siguin marques com Bimbo, Panrico,
etc.. Vaig parlar amb una persona que havia treballat
amb una d'elles, i per una banda ser proveïdor d'ells
està bé però per l'altra també té les seves coses, com
que venia una persona amb un "peu de rei" a comprovar
que tots els panets eren de la mateixa mida que els
demanaven, i coses d'aquestes...

Alguna vegada he dinat al McDonalds de l'estació de
Sants per no perdre el tren. Últimament estaven fent
la campanya de "menjar sà", el menú era una amanida
(tipus "Florette" de variat d'enciams) amb tomates
Cherry, formatge, etc.. i un tall de pollastre. La
textura del pollastre es semblant al que et donen a
l'avió, però no és dolent. (Bueno, a mi el menjar
d'avió m'agradava). Com a acompanyament et donen una
salsa blanca, jo els vaig demanar si podia canviar per
oli i vinagre i em ven donar unes ampolletes de
plastic de "Borges", (molt boniques per cert). Doncs
mirant el tall de pollastre em vaig posar a pensar amb
el proveïdor, com s'ho faria perquè tots els talls
fossin iguals??

Ah! L'aigua que tenen és Font Vella, és una ampolleta
de plàstic com les que pots trobar a la botiga però
amb el seu logo a l'etiqueta, almenys no és com la
CocaCola de surtidor...

El que no m'atreviria mai a tastar és el McPepito,
això de que diguin "vacuno" enlloc de "vedella"..
uix...

Sílvia