----- Original Message ----- From: "na mi" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <llista@internauta.net>
Sent: Sunday, June 12, 2005 6:35 PM
Subject: Re: [Internauta] Hamburgueses

--- Pere Castells <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> mirant el tall de pollastre em vaig posar a pensar
amb
> el proveïdor, com s'ho faria perquè tots els talls
> fossin iguals??

ja, ja, ja, te truc ... senzill, motlles. No se com
son els que dius, però m'imagino que
pot passar, així cada ració sempre es igual, aquí i
a Sevilla.

O sigui que no es tracta d'un tall de pollastre sino
de pollastre trinxat i posat en un motllo, no? (Era
d'esperar, per la textura aquesta d'avió...).

No ho se, no ho he vist, però diria: que tens premiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!

Compta, ho tindria que veure però fins hi tot els succedanis de angules, allà que en diuen "gules". Si les mires be, tenen fins hi tot els ulls pintats i es .... pasta, el que es diu en el nostre idioma un estructurat de peix ... oti, que em feu parlar massa.

A partir d'aqui ... si es mes gros .. dons ... si vols pintem un quadre del Van Goog ... el vols comprar? si, es molt maco.

Si us plau, no em diguis que les ratlles de la
"planxa" eren pintades... jajaja
Es que m'ho van dir de les "verduras a la parrilla" de
Maggi(??) que venen congelades. No sé si serà veritat,
tampoc ho he vist d'aprop perquè no n'he comprat mai,
de tallar el carabassó i posar-lo a la planxa encara
hi arribem...

Pere, si us plau, desmitifica'm l'Actimel, que van
molt cars... jeje

No ho he dit de conya lo del Actimel, es el que es "un envàs publicitari" .. el dia que ho veieu així canviarà tot (estem comprant envasos, que no ho veieu?). Lo de menys es el que hi ha dins, bona publicitat, bon envàs i a vendre. I si cal vendre aire dons es ven i com que la gent ho compra pos no soc capaç de dir res. Ells no tenen cap culpa.

Que son les coles, les gasoses, els refrescs, ... que es tot això? ....estem en una societat on es fàcil criticar però som consumidors de tot això i mes ... recordeu que un dia vaig escriure algo així com: .... tinc la sensació que avui dia el que val es "marica l'ultim" amb respecte al col·lectiu .... perquè penseu que ho dic.

L'industria mes (no ho dic) .... per mi ... es la làctica ... menudo negoci estan foten i la gent s'ho creu tot, una llàstima. Estem al segle XXI i el que no surt a la tele no es ven. L'Actimel es una pressa de pel .... com la majoria de postres làctics (pren llet, formatge i deixa't d'histories rares). Saps que estan venen i estem compran .... aigua. Que penses que pot alimentar un trasto d'aquest? ... quant pesa? a quant surt el litre?

Un dia un va dir .. es que son bons !!! .. dons val, res ha dir. Si aquest es el veredicte després no os queixeu. Almenys alguns altres fan algo per alimentar-nos ..... i ho dic per les hamburgueses (tot i que repeteixo no en menjo).

***** No hi ha ningú mes que pugui explicar les seves coses, tanta por teniu a despullar-vos? venga, fora coraçes ..... sense vergonya, o no teniu res a explicar? tot son flors i violes? ... a mi també m'agrada llegir, saber coses d'altres rams .... ;-)