El Dilluns 13 Juny 2005 18:11, Francesc Garí Lleixà va escriure:
> Si de "pringaos" estem parlant, hi ha algú que estigui lliure de pecat?

El pecat per mi és contribuir a esclavitzar tecnològicament a una persona.  Si
usa allò privatiu que estic fent funcionar, necessitarà per a sempre més la
empresa que ho ha fet.  La empresa mai me pagarà el favor, al contrari, em
tractarà de pirata i delinqüent si no accepto les llicències.

Posar un programa lliure és contribuir a l'alfabetització digital --i per tant
a més qualitat de vida-- amb una cosa que és tant propietat de tots com la
nostra gramàtica.

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net