El Dilluns 13 Juny 2005 17:01, Francesc Garí Lleixà va escriure:
> Be, haig d'entendre que siguen tot "lliure" és més justificat fer-ho de
> franc i a més, amb un somriure.

No, però hi ha qui hi insisteix per portar el caliu a la seva sardina:
http://weblog.bitassa.net/arxiu/2005/04/21/153/   Què menja la teva sardina?

> I les distribucions, no les fan empreses? Les versions "full", també valen
> un ou.

Perquè tenen un ou de serveis.

> No s'està fent suport tècnic als fabricants, tampoc?

Exacte, fabricantS, amb S.  No fabricant.  Hi ha el codi i qualsevol pot donar
suport.  Els que diuen que donen suport de programari privatiu només fan de
comisionistes i intermediaris, perquè han d'anar a cercar les respostes al
mateix lloc: qui té el codi (MS o el fabricant de torn).

No parlo d'oïda. Vaig estar un grapat d'anys a una empresa que ho feia --ara
hi colaboro a distància i van passant a programari lliure.   Client els
telefonava, cercaven la solució a la documentació que compraven a MS (500.000
Pt any, la subscripció).  Si no hi trobàven la resposta, podien telefonar a
MS directament. No era gens barat i calia comprar-ho per endavant, en lots de
preguntes.  Encara guardo els preus del que demanaven:

http://bitassa.com/mts/

La resposta de 21.000 Pts podia ser "heu d'actualitzar a la nova versió que
sortirà d'aquí a un mes perquè la que teniu [comprada de la setmana passada]
té aquest error conegut i arreglat a la propera"  Va ser.  Per un Exchange
Server de llicència caríssima.  Ara posen Postfix i donen el suport
directament, perquè tenen el codi.  Si algú paga bé el poden aprendre en
vers.  Pagant...

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net