Hola a tots i totes, aqui en roine.

Alguns de vosaltres ja hem coneixeu, però d'altres no.
Aixi doncs, pel qui no em coneixin, els diré que jo
sóc del nord, concretament d'Euskadi.

Com que veig que de restaurants ja aneu ben servits,
us recomenaré llocs que heu de visitar:

Donostia, Zarautz i Getaria pel que fa a Gipuzkoa.

*Bilbao, Getxo, l'arbre de Gernika, Bermeo pel que fa
a Bizkaia.

L'asterisc l'he posat perque com que Bilbao és tan
gran, volia recomenar-vos:

El metro: diuen els de Bilbao que és el més modern i
segur del món. Les estacions són maques, amplies i amb
força llum natural.
Nota: no llenceu el bitllet, doncs aqui el demanen
quan esntres al metro i en l'estació de sortida.

El Casc Antic: les impressionants "Siete calles", el
mercat, el teatre Arreaga, i l'Ajutament que està
aprop.

El museu Guggenheim, és visita obligada. A mi em va
agradar més de fora que de dintre, però tot depèn de
l'exposició que hi facin. Per cert, em va resultar
força económic. Fan visitis en català, però només amb
grups nombrosos.

     En quan a Getxo (15 km de Bilbao, tot seguint la
costa, direcció Santander) cal visitar la bonic i
espectacular costa. Té platges amb acantilats afilats
com una mala cosa. Molt vistós i diferent a la costa
catalana.
Jo visc al poble del costat, a Berango. Com que hi ha
confiança, us deixo el meu telf mòbil (email privat)
tot invitan-vos a que em truqueu i quedem per
ensenyar-vos aquest troç de món tan marevellós.

En fi, us deixo ja però si algú té dubtes, els
contestaré encantat.

Que us ho passeu bé pel nord i fins a la vista.