Hola.

Amb la fotografia em quedo amb el millor de les dues coses, una reflex digital. Amb els cotxes, un de nou i un d'antic VW-Bus: Tot i que l'arregla el mecanic. Ara, amb les maquinetes d'afaitar sempre que he provat la navalla he acabat malament; vaig millor amb la"gillette".

Carles

En/na Dolsa ha escrit:

Hello Francesc,