Hola llistaires,
No sé si soc tan rar com Dolsa, però vaig camí.
Porte barba tot l'any, m'afeite amb navalla, afilada amb la corretja de cuiro, cada 1 de juliol, la resta de l'any retalle la barba amb maquineta.
Pel que fa a la fotografia use, molt poc per cert, una digital Nikon, de xicotet format, això sí. M'agradaria poder utilitzar la Yasica 6x6, copia de la Rollei, però hi ha problemes per obtenir els carros.
Tinc la Dust empaquetada per poder-la utilitzar quan tinga temps.
Use UBUNTU.
Els cotxes no els he pogut mantenir, Seat600, Citroen 2CV, Golf i el que tinc ara BMW sèrie 1.
RAR?
Una salutació a tots