Hola llistaires :-)

Heu agafat  el terme rar en el sentit potser més pejoratiu.
Si ho mirem des d'un punt de vista més positiu, crec que podríem dir que tots som rars, com les gemmes precioses.
vostre

SCP

http://paislliure.blogspot.com/
rar -a ADJ 1 Que és en molt petit nombre. Els casos de guarició són rars.

2 Molt poc freqüent. Amb rares excepcions. Ve rares vegades.

3 Extravagant, que obra de manera anormal, fora del sentit comú. Era una dona molt rara.

En/na Dolsa ha escrit:
Hello Francesc,