En Pol Maresma escrigué:

> Doncs bé, el proper dissabte 4 de març actuem a la Sala
> Bikini (www.bikinibcn.com) juntament amb altres grups de
> l'època (n'Gai n'Gai, Duble Buble, TR, B-30) en un
> concert organitzat pel grup Enderrock
> ( http://www.enderrock.com/detall_noticia.php?id_noticia=367 )
> com a avanç d'un CD recopilatori recordant als grups dels
> anys 80 (notícia del diari Avui,
> http://www.ngaingai.net/images/stories/060224diari042.pdf).
>
> Si algú te ganes de reviure aquells temes... doncs ja ho
> sap!

    Hola, Pol i tothom,

diguem que sóc fan dels B-30 des de l'any 87 i dels Duble  Bu-
ble des de l'any 90. No vaig aconseguir els seus  discos  fins
que ja s'havien dissolt. Ha plogut una mica des de llavors.

Vaja, que el concert no me'l vaig voler perdre!!!!

El que no em va semblar gens bé és que als N'Gai N'Gai us  van
posar molta més potència de llum que als altres grups i  també
que toquéssiu molta més estona. Diria que la cosa hauria d'ha-
ver estat més equilibrada, no????

Vaja, si aquest puto país fos una mica més  normal  i  tingués
més autoestima i més memòria col.lectiva, els  grups  que  vau
actuar a la Sala Bikini i també altres grups com 080, Blues H,
Bocanegra, Coragre, Desperdicis Clínics, Detectors, Fàbius Ca-
ta,  GREC,  Octubre,  Pantaix,   Popstroc,   Rock Gaià,   Rock
Bros (*), U-Tòpics, Zooil.lògics i altres que segur  em  deixo
no estarien oblidats, amagats i enterrats  sota  50  tones  de
pols!!!! :-((((

(*) Algú té alguna informació dels Rock Bros?? Es  deien  Rock
    Bros perquè el grup estava format pels germans Roca de Ma-
    taró (El Maresme).

    Les úniques dades que tinc d'ells és que van  aparèixer  a
    l'Àngel Cases Xou de TV3 l'any 87± i la seva cançó més co-
    neguda: M'han regalat uns guants, també  va  aparèixer  en
    aquella sèrie brutal d'El Tricicle que era Tres Estrelles,
    també emesa per TV3 l'any 87±.

    No res, si algú té alguna informació  dels  Rock Bros,  li
    estaria molt agraït que me la fes arribar, ja  que  trobar
    res sobre ells és missió impossible.

    I si algú es volgués desprendre del  material  discogràfic
    que poguessin editar, li compraria a bon preu. ;-)

Tornant al concert de la sala Bikini, tot i que els TR  i  els
N'Gai N'Gai en el seu moment no em vau tirar gaire, va ser  un
plaer poder veure-us en directe. Malgrat el pas dels anys,  en
Jordi Bestard està incombustible!!!! ;-DDDD

                                    Que vagi bé tot. Adéu
                                            Hermann

Únicament cal protegir els petits secrets,
els grans secrets no cal protegir-los,
ja se n'encarrega la incredulitat de la gent.