-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Hermann-Josef
Müllers
Enviado el: divendres, 10 / març / 2006 23:12
Para: llista@internauta.net
Asunto: Re: [Internauta] Concert de TR, B-30, Duble Buble i N'Gai N'Gai a
Barcelona

En Pol Maresma escrigué:

> Doncs bé, el proper dissabte 4 de març actuem a la Sala Bikini
> (www.bikinibcn.com) juntament amb altres grups de l'època (n'Gai
> n'Gai, Duble Buble, TR, B-30) en un concert organitzat pel grup
> Enderrock ( http://www.enderrock.com/detall_noticia.php?id_noticia=367
> ) com a avanç d'un CD recopilatori recordant als grups dels anys 80
> (notícia del diari Avui,
> http://www.ngaingai.net/images/stories/060224diari042.pdf).
>
> Si algú te ganes de reviure aquells temes... doncs ja ho sap!

    Hola, Pol i tothom,

diguem que sóc fan dels B-30 des de l'any 87 i dels Duble  Bu- ble des de
l'any 90. No vaig aconseguir els seus  discos  fins que ja s'havien dissolt.
Ha plogut una mica des de llavors.

Vaja, que el concert no me'l vaig voler perdre!!!!

El que no em va semblar gens bé és que als N'Gai N'Gai us  van posar molta
més potència de llum que als altres grups i  també que toquéssiu molta més
estona. Diria que la cosa hauria d'ha- ver estat més equilibrada, no????

Vaja, si aquest puto país fos una mica més  normal  i  tingués més
autoestima i més memòria col.lectiva, els  grups  que  vau actuar a la Sala
Bikini i també altres grups com 080, Blues H, Bocanegra, Coragre,
Desperdicis Clínics, Detectors, Fàbius Ca-
ta,  GREC,  Octubre,  Pantaix,   Popstroc,   Rock Gaià,   Rock
Bros (*), U-Tòpics, Zooil.lògics i altres que segur  em  deixo no estarien
oblidats, amagats i enterrats  sota  50  tones  de pols!!!! :-((((

Tornant al concert de la sala Bikini, tot i que els TR  i  els N'Gai N'Gai
en el seu moment no em vau tirar gaire, va ser  un plaer poder veure-us en
directe. Malgrat el pas dels anys,  en Jordi Bestard està incombustible!!!!
;-DDDD

                                    Que vagi bé tot. Adéu
                                            Hermann

Únicament cal protegir els petits secrets, els grans secrets no cal
protegir-los, ja se n'encarrega la incredulitat de la gent.